Cazare Chisinau

Cazare Chisinau - Cazare Chisinau

luni, 18 ianuarie 2010

Deputat la 23 de ani?

Cu toate ca am fost colegi la acelasi liceu si din aparitiile media pare si este un baiat destept, imi pun o singura intrebare? Este competent ca un baiat la 23 de ani sa ocupe functia de deputat?
Imi pun aceasta intrebare in urma unor discutii cu niste prieteni de-ai meu care au varsta apropiata de 23 de ani si incercand sa-si caute un job, au trecut la faza urmatoare si anume interviul. Pentru o functie relativ comuna, angajatorii din ziua de astazi insira urmatoarele criterii: facultate, master, engleza, franceza, cunostinte solide PC, etc. La un astfel de job nu ai niciun subordonat si totusi iti sunt insirate cateva criterii de selectie, iar in cazul unui deputat sunt in joc de la mii de oameni in sus. Inca stau si ma gandesc daca un adolescent de 23 de ani trebuie investit cu astfel de functie ?!
Daca Honorius Prigoana ar fi avut minim 30 de ani ar fi fost candidatul perfect la aceasta functie, insa nu stiu daca la varsta de 23 de ani poate face fata cerintelor postului ...

Facand profilul unui adolescent de 23 de ani care are un Lamborghini si se "trage" pe Magheru, parerea mea ar fi ca Prigoana JR. sa mai copilareasca putin cu toti caii putere pe care ii detine!

Un comentariu: